Syyskuun luetut

Huipputiiviin lukukuukauden jälkeen käteen jää tulokseksi:
Jeffrey Kottler - Kyynelten kieli
Anna-Liisa Valtavaara - Kiltteydestä kipeät
Sentään kaksi kirja luettuna, joista ensimmäistä en jaksanut arvioida... Hieno kirja kylläkin, auttaa itkemiseen liittyvissä ongelmissa ja tarjoaa mielenkiintoista tietoa eri kulttuurien tavoista itkeä.
Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö olisi lukenut yhtään enempää. Minulla on vain ollut todella monta kirjaa kesken, joita olen vuoron perään lukenut.
Kiltteyskirjasta lupaan kyllä kirjoittaa. Saa nähdä, tuleeko tästä kuukaudesta edellisiä parempi, kirjallisesti siis. Vai pitäisikö laittaa taas tauolle, kuten kevättalvella? En mielelläni rupeaisi siihen taas, mutta kun tekstiä ei nyt synny eikä kommentoinkaan ole kovin suurta...

Kommentit

Annika sanoi…
Valtavaaran kirjaa en ole itse lukenut mutta paljon kehuja siitä olen kuullut. Tärkeä aihe, tärkeä kirja. Täytyy jossain vaiheessa kuitata "virhe" ja ottaa teos käsittelyyn.

Minä en taas oikein jaksa lueskella muuta kuin kertomakirjallisuutta, varsinkin aivot-narikkaan -dekkareita...
Anki sanoi…
Suosittelen Valtavaaraa ehdottomasti! Olen lukenut esikoisen rinnalla hänen toista, samaa aihetta käsittelevää kirjaansa Oikein kiltti. Hyvä sekin. :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mila Teräs - Amiraali

Kirjabloggaajien klassikkohaaste 18 (31.1.2024) Ilmoittautuminen!

Kirjabloggaajien klassikkohaaste osa 18: KOONTI