Musiikkihaaste XIV

01 - Lempikappale
02 - Kappale josta pidän vähiten  
03 - Kappale joka saa minut iloiseksi
04 - Kappale joka saa minut surulliseksi  
05 - Kappale joka tuo mieleeni jonkun (henkilön)
06 - Kappale joka tuo mieleeni paikan
07 - Kappale joka tuo mieleeni tietyn tapahtuman  
08 - Kappale jonka sanat osaan ulkoa
09 - Kappale jonka tahdissa voin tanssia
10 - Kappale joka saa minut nukahtamaan  
11 - Kappale lempibändiltäni/-artistiltani  
12 - Kappale bändiltä/artistilta jota inhoan  
13 - Salainen pahe  
14 - Kappale josta kukaan ei voisi kuvitella minun pitävän
15 - Kappale joka luonnehtii minua
16 - Kappale jota joskus rakastin, mutta nyt inhoan
17 - Kappale jonka kuulen usein radiosta
18 - Kappale jonka toivoisin kuulevani radiosta
19 - Kappale lempialbumiltani
20 - Kappale jota kuuntelen, kun olen vihainen
21 - Kappale jota kuuntelen, kun olen iloinen
22 - Kappale jota kuuntelen, kun olen surullinen
23 - Kappale jonka tahdon soivan häissäni
24 - Kappale jonka tahdon soivan hautajaisissani
25 - Kappale joka saa minut nauramaan
26 - Kappale jonka osaan soittaa jollain soittimella
27 - Kappale jonka toivoisin osavaani soittaa
28 - Kappale joka saa minut tuntemaan itseni syylliseksi
29 - Kappale lapsuudestani
30 - Lempikappale viime vuonna tähän aikaan

Ja taas minä unohdin tehdä tämän ajallaan! No, päivän myöhässä tällä kertaa...
Aihe on kyllä vinkeä. Kappale, josta kukaan ei voisi kuvitella minun pitävän... Tähän tiedänkin vastauksen heti: Akcentin Kylie! :D Tämä on jostain syystä aivan loistava biisi. Yhtä aikaa kauhea ja hyvä. Laulajan aksentti on kyllä kohdallaan. :D

Kommentit

Anu sanoi…
Mäkin tykkään tästä :)

Jotenkin tuo hurmaava itäeurooppalainen aksentti vie sydämen mennessään.
Anki sanoi…
Sanopa muuta! Sanoituksen päähenkilö on myös niin naurettavan yli-itsevarma, että pakostakin alkaa naurattaa tätä kuunnellessa. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mila Teräs - Amiraali

Kirjabloggaajien klassikkohaaste 18 (31.1.2024) Ilmoittautuminen!

Kirjabloggaajien klassikkohaaste osa 18: KOONTI