Kolme kirjaa -haaste!

 Kirjaimia-blogin LauraKatarooma haastoi minut lukemaan uudestaan kolme kirjaa. Ankaran pohdinnan jälkeen päädyin seuraaviin oman hyllyn teoksiin:

Loiusa M. Alcott - Pikku naisia. Ihastuttava klassikko, jonka uudelleen lukemista olen odottanut jo pitkään.

Brené Brown - Nouse vahvempana. Hieno teos itsetutkiskeluun ja oman elämän haltuunottoon.

John Irving - Minä olen monta. Suuri romaani erilaisuudesta ja teatterista.

En lähde itse nyt haastamaan ketään, mutta haasteen saa toki vapaasti napata blogistani. :) Kunhan ehdin lukea nämä kirjat, löytyvät bloggaukseni tunnisteella kolmekirjaahaaste. Sama Instagramissa, hastag vain eteen. 

Kommentit

Tämä on kiinnostava haaste. Saapa nähdä, jos vaikka innostuisin tekemään minäkin. Noista kolmesta kirjasta olen lukenut vain Pikku naisia, ja sekin oli joskus 80-luvulla. Olipa muuten kiva huomata, että olet tullut myös Instagramiin! Siellä tavataan!
Tulin muuten uteliaaksi tuosta Nouse vahvempana -kirjasta, googletin sitä ja huomasin, että sehän on tosi kiinnostava kirja! Varasinkin sen jo kirjastosta. Kiitos vinkistä siis! En nimittäin ollut ennen kuullut tällaisesta kirjasta mitään.
Anki sanoi…
Kiva kuulla, että löysit kirjavinkin! :) Instagram vaikuttaa mukavan aktiiviselta alustalta!
Pikku naisia nähnyt hienossa filmauksessa.
Elegia sanoi…
Näistä Pikku naisia on tullut luettua joskus pikkuisena. :) Irvingin kirjoja en voi sietää, apua :D Moni niistä pitää, mutta minulle riitti kahden ja puolen kirjan jälkeen. Ei vain ole mun juttu. Mutta makuasioita nämä!
Anki sanoi…
Hannele: Minä en muistaakseni ole nähnyt tuota kehuttua filmatisointia. Pitäisi katsoa!

Elegia: Minäkin olen lukenut Pikku naisia viimeksi joskus lapsena muistaakseni. Taidat olla ensimmäinen tietämäni ihminen, joka ei pidä John Irvingistä! :D Mutta makuasiat ovat tosiaan makuasioita.
Anneli A sanoi…
Pikku naisia on ihana kirja. Pitäisikin lukea se uudelleen. Irvingin tuota kirjaa en ole lukenut, olen lukenut Irvingin aiempaa tuotantoa, kuten esim Garpin maailma ja Kaikki isäni hotellit.
Anki sanoi…
Pikku naisia on tosiaan ihana! Kivaa päästä lukemaan se uudestaan. :)
Minäkin olen lukenut Garpin maailman vuosia sitten, tykkäsin siitä.
Kiehtova lista, jolta olen lukenut vain ensimmäisen – ja ah, miten ihana se olikaan aikanaan. Brownin nimi on tullut viime aikoina vastaan, kiinnostaa tutustua hänen tuotantoonsa mutta mitään en ole vielä lukenut. Irvingiä olen lukenut kovin vähän, lisääkin voisin lukea.
Anki sanoi…
Suosittelen kyllä Brownia, hänellä on paljon avartavaa tutkimustietoa häpeästä ja sen mekanismeista!
LauraKatarooma sanoi…
Itellänihän menee varmaan pitkä aika, ennen ku saan luettua omani uudelleen, mutta saahan sitä haaveilla.

Mää en oo muuten lukenu yhtään Irvingin kirjaa.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mila Teräs - Amiraali

Kirjabloggaajien klassikkohaaste 18 (31.1.2024) Ilmoittautuminen!

Runohaaste Eino Leinon ja runon ja suven päivänä 6.7.2023!